6.- Proiektua



Rolak:
IRAKASLEA: 1 PAUL
IKASLEAK: 2 AINHOA ETA ANDER





LEHENENGO JARDUERA
TALDEAK: 5 talde                
DENBORA: 30 minutu
LEKUA: Klasea
ZEREGINAK:
-Rolen banaketa, irakasleak erabakiko du zeintzuk izango diren sortu egingo diren taldeak, baina neska-mutilak elkar lan egiten komunikazioa eta ikuspuntu berberak izateko beharrezkoa izango da.

ZER LANDUKO DUTEN:
·         Ikasleen kurtso hasieran udako oporren inguruan galdetuko diegu eta oporretan egon diren tokia interneten bilatu beharko dute (google earth erabilita).
·         Ikasle bakoitzak bere udako oporretako herriaren izena idatziko du, papertxo baten. Ondoren paper denak nahastuko dira eta ikasle bakoitzak papertxo bat hartuko du. Hots, ikasle bakoitzak beste ikaskideen herriaren inguruko informazioa bilatuz.

PROIEKTU MODUAN AZALDU:
Ariketa normal bezala bat izango balitz bezala azaldu daiteke, proiektu hitza barneratzen badugu, ikasleenganako duen garrantzia edo arreta nabariagoa izango da.
HELBURUAK:
·         Gaitasun interpertsonala lantzea
·         Teknologia berriak barneratzea
·         Munduko tokiak ezagutzea
·         Oporretan bizitako bizipenak gogorarastea
APLIKAZIO EZBERDINEN SUSTAPENA
Era honetan klaseko giro hobetzea lortuko da eta arremanak eta komunioaren lanketa lortuko da.
JAKIN BEHARREKO GAUZAK:
·         Bilaketari nola ekin
·         Partaidetza lantzea
·         Errespetuz lan egitea
·         Talde lanean lan egin

INFORMAZIOA NONDIK JASO EGINGO DA:
·         http://www.xarxatic.com/
·         http://www.aomatos.com/
·         https://www.examtime.com/es/






Bigarren jarduera

Rolak:
IRAKASLEA: 1AUL
IKASLEAK: 2 AINHOA ETA ANDER

LEHENENGO JARDUERA
TALDEAK: 5 talde                
DENBORA: 30 minutu
LEKUA:Informatika gela
ZEREGINAK:
Rolen banaketa. 5 talde ezberdinetanbanatu egingo ditu irakasleak ikasleak, hauen artean neska-mutilak nahasturik egongo dira ariketa edo proiektuari hasiera eman aurretik.
ZER LANDUKO DUTEN:
·         Irakasleak talde bakoitzari egoera bat emango du eta, egoera horri musika bat bilakatuko dute; betiere, musika bat egin behar du egoerarekin.
·         Behin musika aurkitzerakoan, irakasleak, URL bat emango die, horrela, youtube-ko audia mp3-ean bihurtzeko.
·         Amaitzeko, talde bakoitzak hautatutako musika plazaratuko dute.  
PROIEKTU MODUAN AZALDU:
Ariketa normal bezala bat izango balitz bezala azaldu daiteke, proiektu hitza barneratzen badugu, ikasleenganako duen garrantzia edo arreta nabariagoa izango da.
HELBURUAK:
·         Ikasleen sentipenak azalaraztea
·         Ikasleen arteko harremana sustatzea
·         Interneteko baliabidea desberdinak ezagutzea

APLIKAZIO EZBERDINEN SUSTAPENA:
Aplikazio desberdinekiko harremana sustatzeaz gain,ariketa honek,  beraien ikaskideekiko harremana sustatuz klaseko giroa hobetzen lagunduko du. Gainera, ikasleen artean harremana sustatzeko musika baliabide ona da.

JAKIN BEHARREKO GAUZAK:
·         Bilaketari nola ekin
·         Errespetuz lan egitea
·         Talde lanean lan egin


No hay comentarios:

Publicar un comentario