Rolak:
IRAKASLEA: 1 PAUL
IKASLEAK: 2 AINHOA ETA ANDER

LEHENENGO JARDUERA
|
||
TALDEAK: 5 talde
|
DENBORA: 30 minutu
|
LEKUA: Klasea
|
ZEREGINAK:
-Rolen banaketa, irakasleak erabakiko du zeintzuk
izango diren sortu egingo diren taldeak, baina neska-mutilak elkar lan egiten
komunikazioa eta ikuspuntu berberak izateko beharrezkoa izango da.
ZER LANDUKO DUTEN:
·
Ikasleen kurtso hasieran udako oporren
inguruan galdetuko diegu eta oporretan egon diren tokia interneten bilatu
beharko dute (google earth erabilita).
·
Ikasle bakoitzak bere udako oporretako
herriaren izena idatziko du, papertxo baten. Ondoren paper denak nahastuko
dira eta ikasle bakoitzak papertxo bat hartuko du. Hots, ikasle bakoitzak
beste ikaskideen herriaren inguruko informazioa bilatuz.
|
||
PROIEKTU MODUAN AZALDU:
Ariketa normal bezala bat izango balitz bezala azaldu
daiteke, proiektu hitza barneratzen badugu, ikasleenganako duen garrantzia
edo arreta nabariagoa izango da.
|
||
HELBURUAK:
·
Gaitasun
interpertsonala lantzea
·
Teknologia
berriak barneratzea
·
Munduko
tokiak ezagutzea
·
Oporretan
bizitako bizipenak gogorarastea
|
||
APLIKAZIO EZBERDINEN SUSTAPENA
Era honetan klaseko giro hobetzea lortuko da eta
arremanak eta komunioaren lanketa lortuko da.
|
||
JAKIN BEHARREKO GAUZAK:
·
Bilaketari
nola ekin
·
Partaidetza
lantzea
·
Errespetuz
lan egitea
·
Talde
lanean lan egin
INFORMAZIOA NONDIK JASO EGINGO DA:
·
http://www.fundacioncreate.org/2014/04/14/nuevas-herramientas-tic-para-comunicacion/http://www.aula21.net/tallerwq/index2.htm
|
Bigarren jarduera
Rolak:
IRAKASLEA: 1AUL
IKASLEAK: 2 AINHOA ETA ANDER
LEHENENGO JARDUERA
|
||
TALDEAK: 5 talde
|
DENBORA: 30 minutu
|
LEKUA:Informatika gela
|
ZEREGINAK:
Rolen banaketa. 5 talde ezberdinetanbanatu egingo ditu
irakasleak ikasleak, hauen artean neska-mutilak nahasturik egongo dira
ariketa edo proiektuari hasiera eman aurretik.
ZER LANDUKO DUTEN:
·
Irakasleak talde bakoitzari egoera bat
emango du eta, egoera horri musika bat bilakatuko dute; betiere, musika bat
egin behar du egoerarekin.
·
Behin musika aurkitzerakoan,
irakasleak, URL bat emango die, horrela, youtube-ko audia mp3-ean bihurtzeko.
·
Amaitzeko, talde bakoitzak hautatutako
musika plazaratuko dute.
|
||
PROIEKTU MODUAN AZALDU:
Ariketa normal bezala bat izango balitz bezala azaldu
daiteke, proiektu hitza barneratzen badugu, ikasleenganako duen garrantzia
edo arreta nabariagoa izango da.
|
||
HELBURUAK:
·
Ikasleen sentipenak azalaraztea
·
Ikasleen arteko harremana sustatzea
·
Interneteko baliabidea desberdinak ezagutzea
|
||
APLIKAZIO
EZBERDINEN SUSTAPENA:
Aplikazio desberdinekiko harremana sustatzeaz
gain,ariketa honek, beraien
ikaskideekiko harremana sustatuz klaseko giroa hobetzen lagunduko du.
Gainera, ikasleen artean harremana sustatzeko musika baliabide ona da.
|
||
JAKIN BEHARREKO
GAUZAK:
·
Bilaketari nola ekin
·
Errespetuz lan egitea
·
Talde lanean lan egin
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario